БОЯДИСВАНЕ
Боядисването с интериорна боя се извършва само след изпълнението на всички описани по горе операции и старателно почистване-обезпрашаване на повърхностите от прахта получила се по време на шлайфането. След като сме проверили и сме сигурни в това, че повърхността е идеално гладка и чиста за боядисване, нанасяме една ръка грунд. Грунда се нанася с цел запечатване на шпакловката като се образува тънък слой от него благодарение на който боята не попива в шпакловката и така разхода на интериорната боя е по-малък. Самото боядисване се извършва едва след като грунда е попил. Гъстотата на интериорната боя е от голямо значение за релефа и покриваемостта. Обикновено всяка една боя има описание как се разрежда и нанася.
1. Организираме среща с клиента-оглед с конкретен ден и час на обекта, който предстои ремонт.
2. Ивършваме огледа като се запознаваме детайлно с обекта и предпочитанията на клиента.
3. Правим безплатно заснемане на обекта (снемане на размери и квадратури), за да можем да изготвим количествена сметка.
4. Изготвяме офертата в рамките само на няколко дни.
5. Организираме втора среща с клиента, на която представяме офертата и запознаваме клиента с намеренията ни за ремонтните дейности, които трябва да извършим, за да може крайният резултат да удовлетвори неговите очаквания.
6. След одобрение на офертата от страна на клиента заедно с него изготвяме план за осъществяване на ремонтните дейности.
7. Започваме изпълнението на проекта и извършването на ремонтните дейности заложени в него.
8. Всяка една строително-ремонтна дейност се изчършва от професионално подготвени лица за изпълнението й. Използваме висококачествени материали е задължително. Отговорност, прецизност и професионализъм са основните неща, които ние спазваме по време на ремонта. Честният и открит диалог с клиента е не на последно място, напротив неговото доверие и удовлетвореност са май-важни за нас.
9. След приключване на ремонта се извършва цялостно почистване на обекта от строителните отпадъци, както и тяхното извозване до определените за това места.
10. Изготвя се приемо-предавателен протокол, в който са описани всички ремонтни дейности, извършени по време на ремонта. След приемането му от страна на клиента без никакви възражения, считаме ремонта за приключен.
За нас отношенията с клиента и работата по проекта не приключват не приключват с приемането от негова страна на дадения проект за изпълнен, те продлжават и за в бъдеще. Това е едно от нещата, които ни правят различни и ние се горедеем с това в нашия екип. За нас е важно да знаем, че нашите клиенти са удовлетворени от постигнатото с общи усилия и се чувстват уютно и комфортно в ремонтираните си нови жилища.